פתיחת עסק חדש זהו תהליך קשה והדבר האחרון שאתה רוצה לחשוב עליו הוא לנווט את הדרך שלך להבין איזו מערכת סאונד מסחרית אתה צריך לרכוש. יש רמקולים, מגברים ומיקסרים שצריך לקחת בחשבון. כניסות, יציאות, אזורי עוצמת קול ואזורי שמע
בעת פתיחת חנות או מסעדה חדשה או פשוט של חנות קיימת, כבעל עסק, אתה רוצה לוודא שחוויית המוזיקה של הלקוח היא אופטימלית. השלב הראשון והחשוב יותר הוא: לבחור בצורה חכמה בין האפשרויות המרובות כשמדובר במערכות המוזיקה הטובות ביותר לחנויות ומסעדות!
מוזיקלית מרתקת עבור החנות שלנו – מסעדה – בית קפה – חנות – . אווירת מוזיקה מרתקת אמורה להפוך את האורחים שלכם ללקוחות שמחים, נאמנים וחוזרים על עצמם. קל יותר לאחל, לא טריוויאלי ליישם. אבל גם הדברים לא כל כך מסובכים.
יתרונות:
- אתה כבר לא צריך שום hi-Fi
- אין לך יותר כבלי סטריאו מגושמים שעוברים דרך קירות החנות שלך
- כך שתוכלו להזיז בקלות את הרמקולים ברחבי החנות שלכם בהתאם לעיצוב חדש או לעיצוב פנים משופץ
- יש לך שליטה על שירות המוזיקה שלך (לדוגמה, Soundsuit) בתוך האפליקציה לנייד של Sonos בטלפון או בטאבלט שלך
- העיצוב המלוטש והיפה של הרמקולים, בצבעי בלק או לבן אך גם בצבעי פסטל (הודות לשיתוף פעולה עם מותג העיצוב HAY), מקל על השילוב (או ההסתרה) בעיצוב פנים החנות שלכם
רמקולים מובנים של Chromecast מאפשרים לך להזרים באופן מיידי את שירות המוזיקה הדיגיטלית האהוב עליך מהמכשיר הנייד שלך לרמקולים שלך. מותגים מכובדים רבים הם שותפים של סוני, ימאהה, Bose, Teufel, B&O, JBL, פיליפס .
ניתן לבצע את כל מערכות הכריזה השונות ומגוונות




מערכת רמקולים לבית קפה
מערכת סאונד למסעדה
מערכת סאונד לחדר כושר
מערכת הגברה לאולם
מערכת כריזה לבית ספר
מערכת הגברה למועדון
איפה מתחילים?
מערכת סאונד ביתית מול מסחרית
השאלות הראשונות שאתה עשוי לשאול את עצמך: האם אני יכול ליישם מערכת סטריאו דומה כמו שיש לי בבית (מערכת סטריאו ביתית)? או מה ההבדל בין מערכת סאונד סטריאו ביתית למערכת סאונד מסחרית?
בקיצור, יש הרבה הבדלים, ובאמת תלוי בגודל העסק שלך.
עסקים קטנים, כמו בית קפה או מסעדה קטנה, עשויים להיות מסוגלים לברוח עם מקלט סטריאו ביתי סטנדרטי וכמה זוגות רמקולים כדי לספק מוזיקת רקע נאותה.
עסק קטן יכול אפילו לשקול את Sonos . במיקום קטן, הגדרת Sonos יכולה להיות פשוטה ודומה לרשת ביתית, אך אתגרים מתעוררים כאשר אתה מביא את Sonos לסביבה ארגונית. עסקים המשתרעים על מבנים מרובים ויש להם חומרת חומת אש פיזית, בהחלט יוצרים כמה מאבקים עבור Sonos.
כמו כן, שימו לב שמגברי סטריאו סטנדרטיים מוציאים אותות במתח נמוך וזרם גבוה הדורשים חוטי רמקולים עבים (ויקרים יחסית) כדי להפעיל רמקולים מרוחקים. ככל שמוסיפים יותר רמקולים למערכת סטריאו, כך קשה יותר לחבר אותם בבטחה. אתה עשוי לגלות שאתה צריך מגברים מרובים, מה שמעלה את העלויות בצורה ניכרת.
ברגע שאתה מתחיל להבין שאתה הולך להזדקק להרבה רמקולים וחוטים ארוכים, הגיע הזמן להסתכל מעבר למערכות סטריאו ביתיות ולהסתכל על מערכת שמע מסחרית.
רמקולים? כמה ואיפה אני שם אותם?
אתגר מרכזי בהתקנת מערכת סאונד מסחרית בכל סוג של עסק, מסעדה, בר, חדר כושר וכדומה, הוא לקצר את עצמכם בכמות הרמקולים שאתם רוכשים ולא לשים לב לאיפה הם ממוקמים. מוזיקה צריכה לשפר את החוויה ולא להשתלט עליה. התיקון הקל ביותר לכך הוא רכישת רמקולים נוספים. זה ייתן לך כיסוי אחיד על פני המיקום שלך עם היכולת להנמיך את עוצמת הקול כי אתה לא צריך לכסות כל כך הרבה מקום עם רמקול אחד.
לא משנה מה המטרה שלך להתקנת מערכת סאונד מסחרית, יש פתרון בשבילך. אנחנו כאן כדי לתת לך אפשרות טובה, טובה וטובה בכל הנוגע לרכישת מערכת הקול שלך.
כמה אפשרויות
האופציה הטובה שלך: אלו אותם מוצרים שהותקנו מאז שנות ה-70. רוב הזמן תמצאו רמקולים בתקרה או רמקולים קטנים יותר בצורת חרוט חסרי טווח. סוג זה של פתרון עובד בצורה הטובה ביותר ב-2 סביבות, חללים קטנים מאוד או חללים גדולים מאוד שבהם אתה צריך המון כיסוי. אני אתן לך 2 דוגמאות: חלל קטן מאוד, כמו חנות בוריטו ללא מרשם, עשוי להשתמש ב-1 או 2 רמקולים ומכיוון שאין להם שטח גדול לכסות, הם לא צריכים להתמודד עם נקודות חמות אודיו . מיקום גדול, כגון חנות קמעונאית בשטח של 15,000 מ"ר, ישתמש באפשרות זו מכיוון שהיא חסכונית יותר בקניית מספר רמקולים. במקרה זה, עליכם להשקיע בקניית מספיק רמקולים כך שהסאונד יהיה אחיד בכל החנות שלכם.
האפשרות הטובה יותר שלך: בפתרונות טובים יותר, תרצה לקבל מגבר פלוס רמקולים. אתה צריך רק מכשיר שיש לו מספר כניסות עם פלט יחיד. במקרה זה, תצטרך לקבל את אותו השמע בכל המיקום, אך תהיה לך את היכולת לשלוט בעוצמת הקול באזור. הסטנדרט הוא שהמרחב שלך לא ישתנה ביותר מ-10 דציבלים. אתה יכול להגדיל את האפשרות הזו עבור מיקומים מ-500 מ"ר ל-4,000 מ"ר. זהו הפתרון האידיאלי למסעדות, אך צריך להיות מלווה ברמקולים הגונים. לא משנה איזה סוג של מגבר יש לך, אם אין לך רמקולים הגונים, הצליל שלך יושפע. על ידי הוצאה קטנה יותר, תקבל פתרון בעל נאמנות גבוהה יותר, תגביל נקודות חמות אודיו בכל מיקומך, ותוכל לשנות קנה מידה בקלות.
דוגמאות למוצרים: JBL, Crown, Bose, QSC, Atlas, SONOS
האפשרות הטובה ביותר שלך: האפשרות הטובה ביותר שלך כוללת מגבר עם עיבוד קול דיגיטלי ומיקסר מתקדם עם מספר כניסות ויציאות. זה ייתן לך את היכולת לשנות אזורי שמע ואזורי עוצמת קול. זה הכי טוב עבור חברות גדולות שבהן יש לך מספר דברים שמנגנים ברמקולים שלך המחייבים אותך להשתמש בכניסות שמע שונות. במקרה זה, אתה יכול לברוח עם אותה איכות של רמקולים מהפתרון הטוב יותר שלך, תוך הגדלת השליטה שיש לך על אזורי השמע שלך על ידי רכישת מגבר טוב יותר.
דוגמאות למוצרים: Bose, DBX, Crown
למרות שכל 3 האפשרויות הללו יכולות לעבוד עבור העסק שלך, אנו מציעים ללכת על האפשרות הטובה יותר. זה שווה את ההשקעה כדי לקבל רמקולים טובים יותר וקצת שליטה על אזורי הווליום השונים שלך. כמובן, איכות הצליל שלך מתחילה במקור השמע. ודא שאתה משתמש בפתרון באיכות גבוהה לצרכי המוזיקה שלך וחבר אותו לרמקולים שישפרו את איכות האודיו הזו. זה כל כך בזבוז לחבר פתרון באיכות גבוהה למערכת סאונד שהיא פשוט, טובה.
הטיפ האחרון שיש לנו הוא לוודא שאתה משקיע במספיק רמקולים על פני כל דבר אחר. לחלל שלך יש אזורי לחץ שונים שמשפיעים על רמות הווליום של המוזיקה שלך וזה יכול להיות מאוד מעצבן עבור הלקוחות. אם יש לך יותר רמקולים וכיסוי טוב יותר, תוכל להנמיך את עוצמת הקול על פני המיקום שלך, וכתוצאה מכך צליל אחיד יותר וחוויה טובה יותר. מוזיקה היא חלק עצום בבניית האווירה והיא דרך מצוינת להעסיק את הלקוחות שלך.
נושאים: מוזיקת רקע , מערכת סאונד למסעדה , מערכת סאונד מסחרית